Manipulerende leugenaars !
Door: Ben Kok - Joods-chr. pastor
Op 25 jan. 2010 , Utrecht, academiegebouw naast de Domkerk kwamen ze bij elkaar, dezelfde plek en datum, waar in 1519 de Unie van Utrecht werd gestart, zie het vignet met passer en winkelhaak, verslag met diverse weblinks op http://torayeshua.nl/cms/?p=734
Zolang ik belangstellend en positief praat over deze interreligieuze samenzwering, al eeuwenlang beoogd door de RK-kerk als het machtsinstituut bij uitstek plus de Vrijmetselarij, blijft het gezellig.
Maar als ik de leugen ontmasker, die nagenoeg alle politieke en geestelijke leiders ondersteunen en/of ondertekenen in de verklaring “In vrijheid verbonden” , dan stopt het gesprek onmiddellijk, zowel bij moslims als joden, christenen e.a.
De actuele leugen gaat over de islam als religie, waarin alle mensen gelijkwaardig zouden zijn, zoals in koran/hadith zou staan; de samenzwering om de wereldmacht te verwerven gaat echter veel dieper!
Zie deze video:” Allah, Nederland en Oranje”
Ik beperk me nu tot een onderdeel er van, de islamisering.
We kunnen allemaal weten na 1400 jaar islam, dat de koran leert dat moslims de goede natie zijn (soera 98:7,8) en de niet-moslims moeten worden gedoogd als dhimmi’s (soera 9:29, zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Dhimmi , verdrag van Omar),
apen en varkens zijn (soera 2:62-66 en 5:60),
brandstof voor de hel (soera 98:6) en
uitgemoord dienen te worden (soera 9:5 en vele andere teksten in de koran)
Waarom liegt deze hele kluit van religies en politiek ons voor dan? Met alle actuele info van de AIVD, die men heeft als politieke leiders?
Met alle kennis (zowel geestelijk als politiek leiders) van onze joods-christelijke cultuur van uit de Bijbel, waarin het verschil met de koran levensgroot blijkt?
Naastenliefde vs. het Ubermensch-untermensch denken in de koran!
- Men durft 5 decennia islamisering in Nederland, die bewust ons als “goede multicultivorm met gelijkwaardigheid van alle mensen, zgn. ook in de koran! is verkocht, niet te belijden als smerige leugen en manipulatie.
Zie de boeken van Bath Ye’or hierover, Eurabie, meer info in mijn artikel op http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=9344 - Vervolgens is er dan de angst om de eigen machtspositie en baan kwijt te raken bij de onvermijdelijke wisseling van de wacht.
- Er zou te veel onrust en boosheid over deze leugen in de samenleving ontstaan en daarom is het beter door te liegen.
- Belangrijkste reden: doorliegen steunt NWO, zie ook het Charter for Compassion als bouwsteen in de leugen
http://torayeshua.nl/cms/?p=557 - Uiteindelijk loopt het uit op de wereldmachthebber, waarover in de Bijbel als de antichrist (hij, die lijnrecht tegenover de Christus= Mashiach staat).
Van uit het kennen van de Enige ware God, de God van Abraham, Isaak en Jakob, die Zich in de lijdende Mashiach ( Jezus Christus) heeft geopenbaard en zich zal openbaren in de Koning-Mashiach ben David, weten we dat er een prachtige realiteit en toekomst is.
Dwars door al dat gemanipuleer heen, houdt Hij alle macht en leidt de mensheid naar Zijn Koninkrijk, waarin Hij Zijn liefde betoont aan alle mensen, die Hem als Koning wilden en willen aanvaarden.
Het loopt onze hemelse Vader nooit uit de hand!
Meer daarover op http://torayeshua.nl/cms/?page_id=178
Maar natuurlijk mag u het eerst met Mohbama, Al Gore en minister Cramer proberen, die de wereld gaan redden van de opwarming van de aarde; het “gaat gigantisch mis als we niet snel in actie komen”.
Die lange winter van nu past even niet in het plaatje, zie de grote lijn, in 2035 zijn alle gletsjers gesmolten; of was het nu 2350 ?
Hoe dan ook , all hands on deck, dat stipje in de enorme kosmos, wat al heel lang goed draait als enige bewoonbare plek in het ons bekende heelal, moeten we nu in eens gaan redden met z’n allen.
Mazzel, dat het voortbestaan van de aarde geen issue was al die tijd en dat het “vanzelf” goed ging, toch?
Alles gaat wel achteruit, maar om ons nu te gaan verbeelden, dat we de aarde kunnen redden van de ondergang, als mensen, die een minuscuul stipje zijn op het stipje aarde in een enorme kosmos, is dat niet wat erg onnozel?
U kwam uit het niets via een oerknal op deze wereld, leeft — als u al weer mazzel had -, redelijk comfortabel (zonder handicap, niet in een islamland als Darfur e.d.) en gaat dood , naar het niets.
Sowieso mazzel, dat u dit nog kunt lezen en derhalve nog in leven bent en kunt nadenken, over hoe het leven in elkaar zou kunnen zitten.
Of dat u met vierkante ogen naar de STER reclame kunt kijken, met oogkleppen voor.
Dat was het dan, of u verzint er een leuke ideologie bij, er zijn genoeg ismes en daar houdt u zichzelf dan mee voor de gek, je moet toch wat, niet waar? Er is veel “opium voor het volk” beschikbaar vanuit de duivel (vader der leugen en mensenmoordenaar van de beginne. Joh.8) beschikbaar, o.m. ook formeel christendom en wettisch jodendom als systeem. Of islam, ook leuk.
Dwars tegen de feiten in de onzin geloven, zie de video bij dit artikel.
Ja maar, hoe weet ik dan of dat verhaal over de Mashiach en de Ene ware God klopt?
Yeshua (Jezus) antwoordde:” Mijn leer is niet van Mij, maar van Hem, die Mij gezonden heeft; indien iemand Diens wil doen wil, zal hij van deze leer weten, of zij van God komt, dan of Ik uit Mezelf spreek” (Joh. 7:17)
Ga het maar controleren, doe in vertrouwen (=geloof) wat Hij zegt in de Bijbel en ervaar dat Zijn woorden (de Tora met toelichting in de bergrede
(Matth. 5:17 e.v.) tot zegen en waarheid leiden.
Dat ervaar ik al 40 jaar in praktijk en velen met mij; ik weet en ervaar, dat de Ene ware God liefde en gerechtigheid is en alle mensen liefheeft.
God is geen systeem of abstractie , maar een Persoon, die Zich openbaart als Schepper/Vader, Zoon(menselijk evenbeeld, vlees geworden Tora) en Geest.
Eind mei 2007 werd de El Fathmoskee in Amersfoort geopend, een afgodstempel, waarin ook de enorme ongelijkwaardigheid van moslims en niet-moslims van uit de koran wordt beleden en onderwezen; plaats voor 2500 mensen.
Boven die leugen stond de waarheid in de lucht, aan de hemel geschreven: Jezus de enige weg tot de Vader, een tekst van Jezus Zelf , zie Joh. 14:6: “Ik ben de weg, de waarheid en het leven, niemand komt tot de Vader dan door Mij” Nog te zien op
http://www.nioweb.nl/2007/07/01/nioscoop-afgelopen-zondag
Zie vanaf ca. de 14e minuut tot einde.
Shalom, met liefde voor alle mensen,welkom voor vragen, reacties,
Ben Kok (joods-chr.pastor)
www.tora-yeshua.nl









Let op!! Er komt straks nog een heilig verklaring voor een moslim.
(we zijn nog bezig dat witte gedeelte in de tekst weg te halen)
@Ben Kok – Joods-chr. pastor :De geschiedenis van de Islam, vanaf het ontstaan tot nu, is een aaneenschakeling van veroveringen, geweld en oorlog.Mohammed zelf was een buitengewoon wrede, oorlogszuchtige man.De Nederlandse media houdt het in het algemeen wat bedekt maar in het buitenland zijn hieromtrent serieuze debatten aan de gang. Er gaat geen dag voorbij of je kan in Franse,Belgische , Engelse, Amerikaanse, … krantenartikels lezen over zware tot heel zware problemen met moslims.. Het spijtige is dat de politici de zaken eerst gaan laten verrotten vooraleer in te grijpen. Hopelijk is het dan niet te laat……
.
Ze blijven maar zalvende praatjes verkopen terwijl de jihad in de Europese steden steeds gewelddadiger vormen aanneemt.
Links zit te wachten tot rechts het alstublieft overneemt. Toegeven zal links dat nooit, maar het is wel zo. Links is niet in staat om de tolerantie die ze aan de dag hebben gelegd, te beheersen. De volksaard van, met name de islamieten die in grote getalen door links zijn binnengehaald, blijkt een splijtzwam te zijn voor links en rechts want islamieten kunnen niet tegen zoveel vrijheid en hebben de harde hand nodig. Het is dus wachten tot de pleuris uitbreekt en de kans bestaat dat dit net op het moment zal gebeuren dat rechts aan de macht komt zodat links rechts daar weer de schuld van kan geven.
De pastor houd er kennerlijk ook van om anderen in een verdomhokje neer te zetten,zonder zijn eigen religie danwel die hij steunt te bespreken.
Ik ben geen islamgelovige,en ook geen cristen.
Maar ken onderhand wel de teksten en waarop het gebaseert is.
Ik ken meerdere religie's en culturen.
Ook de talmoed ken ik.
Die laat de pastor dan ook buitenwege om zijn islamfobie kracht bij te zetten.
Even wat teksten uit de talmoed wat bepaalde joden nastreven.
Daarbij is de koran een kinderboekje vergeleken.
Citaten uit de Talmoed – Het Heiligste Boek der Joden
Leerstelling van de Talmoed: Niet-Joden zijn niet menselijk
De Talmoed definieert specifiek allen die niet Joods zijn als onmenselijke dieren, en beschouwt speciaal niet-Joden als niet afstammend van Adam. We geven nu een lijst met enkele passages uit de Talmoed die met dit onderwerp in verband staan:
"De Joden worden mensen genoemd, maar niet-Joden zijn geen mensen. Het zijn beesten." Talmoed: Baba mezia, 114b
"De Akum (niet-Jood) is als een hond. Ja, de geschriften leren ons aan de hond meer eer te betonen dan aan de niet-Jood." Ereget Raschi Erod. 22 30
"Zelfs hoewel God de niet-Jood schiep zijn het nog altijd dieren in menselijke gedaante. Het is niet gepast voor een Jood om te worden gediend door een dier. Daarom zal hij worden gediend door dieren in mensengedaante. " Midrasch Talpioth, p. 255, Warsaw 1855
"Een zwangere niet-Jood is niet beter dan een zwanger dier." Coschen hamischpat 405
"De zielen van niet-Joden komen van onzuivere geesten en worden varkens genoemd." Jalkut Rubeni gadol 12b
"Hoewel de niet-Jood dezelfde lichaamsbouw heeft als de Jood, verhouden ze zich tot de Jood als een aap tot een mens." Schene luchoth haberith, p. 250 b
"Als u eet met een niet-Jood, het is hetzelfde als eten met een hond. " Tosapoth, Jebamoth 94b
http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=12696.0
Gewoon even een greep uit de hele vele teksten die erin staan.
Dan de term jood.
Die pastor heeft kennerlijk wat te verbergen,en wat te winnen met het opzetten en opjutten van cristelijken tegen de islam.
Wat je niet leert op school is dat de joden van hedendaags die in europa wonen niet eens semiet zijn.
Je moet joden ook niet op 1 hoop gooien.
na hun tocht uit egypte vestigde zij zich in israel.
daaruit onstonden 2 groeperingen.
De een noemde zich de israelieten,cde andere judaisten.
Noord en zuid israel.
De judaisten hadden genoeg aan dat stukje land.
De israelieten wilde meer.
En david en solomon zijn afstammelingen van de israelieten.
wat op rooftocht ging en grote delen van het midden oosten bezette.
Hun groot israel was vanaf de nijl tot de eufraat.
Totdat ze een pak op hun flikker kregen en werden verdreven.
Toen was het afgelopen met israel.
In de loop der tijd werden het zwervers.
Ook zij mengde zich tussen de romeinen.
Daarna hoorde je een lange tijd niks meer van ze.
behalve dan dat zij de bijbel verzonnen om met de nieuwe romeinen de byzantijnen de macht te grijpen.
met de kerk en de paus.
De Jezus.
Lees oude culturen ver voor de bijbel en je ziet exact hetzelfde.
jezus het licht is niks meer dan de zon.
wat de bijbel heeft veranderd in jezus een man en de materie.
En ook er een messias van gemaakt.
Vraag de echte joden maar eens naar jezus de messias.
Daar geloven ze niet in.
De messias moet nog komen.
En dan pas ken israel gecreeerd worden met zijn komst.
De kerk nam het over en ging ook op rooftocht.
Europa,noord afrika en een stuk midden oosten werd van het cristendom.
Iedereen zat onder het juk van de kerk.
Totdat de islam onstond.
En dat land terug pakte zonder slag of stoot van de byzantijnen.
Tuurlijk ontkennen ze dat.
Door de islam was men tenminste bevrijd van het cristendom.
In de tussentijd had je nog een groepering wat in azie leefde en ook op rooftocht ging.
Aziatische mongolen wat zich mengde tussen de arabieren en zich voortplante.
Zo zie je ook waarom de arbieren veranderde van haarstijl.
De arabieren hebben krullen.
het nageslacht vann de aziatische mongolen kreeg stijl haar.
De ene groep ging richting turkije.
En werd moslim.
wat later het ottomaanse rijk werd.
Een ander deel ging richting georgie en nam het jodendom aan.
De kazharen.
Het waren geen semieten de kazharen.
Ze wilde neutraal blijven in de oorlog die gaande was tussen de byzantijnen en moslims.
In de 7 de eeuw werd kazharia gesticht.
In de 12 de eeuw werd kazharia vernietigd.
Waarop zij vluchte richting europa.
Oost europa.
En zichzelf de askernazi joden noemde.
Eeuwenlang was er niks aan de hand.
Totdat er in duitsland de familie bauer onstond wat zich bezig hield met goud.
En dat uitleende aan de rijke burgers tegen rente uiteraard.
later leende ze ook aan de regering.
En ze veranderde hun naam in de Rotshilds.
Samen met de shifft familie.
De Rotshilds kreeg 4 zonen.
Die 4 zonen vestigde een bank in 4 landen.
Oosterijk,duitsland,frankrijk en engeland.
Alle 4 leende geld uit aan de regering om een oorlog te starten.
Ze jutte mekaar op om oorlog te voeren.
De europese oorlogen,de franse revolutie.
In 1800 werden ze steenrijk door de slag bij waterloo.
Vandaag de dag zijn zij de ware meesters van de wereld.
Zij bezitten het grootste deel van alle rijkdommen in de wereld.
Oomj zij zaten achter elke oorlog,revolutie en machtovername.
Ook amerika en rusland was in hun handen rond 1900.
later ook het midden-oosten.
Het israel is door hen gecreeerd.
Hun idee.
Dat cristelijken het wel eens zijn komt door hun bijbel.
het beloofde land.
waarbij ze vergeten dat de ware joden die geloven in de messias er helemaal niet willen wonen.
De nep joden zoals ik ze noem de afstammelingen van het oude kazharia zijn geen semieten en zijn ook alleen diegene die in israel gingen wonen toen de pogroms begon en later de de nazi's onstond.
nazi's is gecreerd door de rotshilds en het westen zelf.
De kerk heulde ook mee met het nazi rijk.
Nazi's zelf waren geen gelovigen.
Ook het communisme is een bedenksel van de rotshilds.
Ik bedoel het werd gefinancieerd door hen om rusland over te nemen door revolutie's.
karl marx was de grondlegger van nhet socialisme,wat de eerstev franse revolutie tot stand bracht.
vanuit het socialisme creeerde karl marx en friedrich engels het communisme.
Alleen al het communisme heeft naar schatting 65 miljoen russen het leven gekost.
Stalin was een marionet van hen.
Zoals ook Hitlet dat was.
En saddam hoessein,idi amin,mao,poll pot,taliban,mugabe,en al die dictators in het midden oosten.
Dus meneertje d epastoor.
Kom niet met fabels aanzetten over de islam.want de ware veroorzakers is het zionisme wat jullie door dik en dun steunen.
Bronnen ken je inzien op het inetrnet.
School leert je dit niet,noch de politiek.
Die dienene het zionisme wat europa overnam na wo2.
Arthur koestler the 13the tribe.
The Rotshilds.
The fed.
Rockefellers.
Als je die materiaal onder de knie heb,je al een aardig stukje verder op weg bent van de echte waarheid.
Niet de propaganda onzin van zionisten en colloborators van het zionisme zoals deze pastoor en de kerk.
Ps.
|k zie nu pas dat deze website van jouw is hendrik.
Tenminste dat je hoofdredacteur ben.
Probeer eens wat realistischer te wezen en ook datgene te bespreken wat er gebeurt is.
Het is allemaal zo eenzijdig allemaal.
maar vooral dat het lijkt alsof de kerk,het zionisme,en de werkelijke macht onschuldig zijn in het hele wereldgebeuren.
Ze zijn de kern van het gebeuren.
Zonder hen was dit alles niet gebeurt.
@tamso
Het is geen verplichting deze site te lezen of het overal mee eens te zijn hoor. En als je denkt een goed doorwrocht verhaal te melden te hebben dan staat het je vrij dit in te zenden. Maar niet te bozig en te veel feiten tegelijk want dat leest gewoon niet zo lekker.
Prof. Drs. G.B.J. VanFrikschoten februari 2nd, 2010 20:58
Ik lees ook niet alles wat op je site staat vermeld.
las alleen de kop van dit artikel,waarna ik benieuwd was wat deze pastoor te melden had.
En als het gaat over de fabeltjeskrant of mini en maxi je mij ook niet zal horen.
Dit topic is hetzelfde weer wat je op joost zijn website ziet staan.
Opgeklopte onwaarheden.
En dan voel ik me verplicht om juist wel het juiste verhaal te vertellen.
zal nog een toevoeging geven wat in dat topic staat.
Er bestaat geen joods/cristelijke traditie.
Nooit bestaan ook.
De echte joden worden al eeuwenlang verdoemd door de kerk.
En ineens is het een eeuwenlange joods/cristelijke traditie.
Wie neemt nu wie in de maling.
@ Tamso:
erg grappig om dit te lezen, lijkt net of ik mezelf teruglees enkele jaren terug.
Ik ging zelfs zover om de meest idiote landen op te zoeken, daar daadwerkelijk naar bewijs te zoeken, mensen van allerlei pluimage op te zoeken. Ik vergat daarbij niet om mijzelf maanden op te sluiten om bijvoorbeeld het Zoroatrisme uit te pluizen. De Bijbel? Ach dat boekje had ik tijdens mijn jeugd van mijn ouders meegekregen en kon er niks. Onder ander vanwege de schijnbaar historische inaccuratie, het joodse übermenschen-gevoel (zoals ik dacht te lezen in de Talmud). Kortom Tenach, talmud, Evangeliën… het zei me geen enkele bal.
Totdat God het genoeg vond en in één nacht vielen mij de schelpen van de ogen. Toen verbleekte al "mijn kennis" opgedaan vooraf, tijdens en na de uni. in het niet bij het moment dat ik Zijn inzicht mocht ontvangen als geschenk. En wat de stukken, beweringen etc die jij aandraagt ook mogen beweren (en inderdaad ook menigeen zal doen twijfelen – niet te hopen, ook niet voor jou in deze), ik zie er geen greintje terug van de grootsheid van de God van Abraham, Izaäk en Jacob zoals Hij mij dat dagelijks meer en meer laat zien.
Ik hoop oprecht dat ook jij Hem zal mogen leren kennen. Het bespaart je een hoop frustratie over de zin van het leven.
Hi Tamso, beetje laat nu, maar lees es http://torayeshua.nl/cms/?page_id=178
Dan ontdek je dat ik meer begrip voor je verhaal heb, dan je wellicht denkt.
Shalom,
Ben
Met joods-christelijke traditie kun je ook denken aan een christelijke traditie die vele volgelingen van Jezus/Yeshua door de eeuwen heen hebben gevold, immers heeft het christendom niet zijn roots in het jodendom (figuurlijk over gesproken in zinne van de Olijfboom in de vergelijking).Iets wat de afgelopen decennia enorm is toegenomen, wederom een teken van de tijd, maar wat er altijd is geweest. Dat een instantie als een kerk er een walgelijke dogmatiek op nahoudt, geeft dat dan een onuistheid van Jezus/Yeshua weer?
Je focust je op de mensen kerel, en daar is nooit goeds van gekomen. Het gaat om je persoonlijke relatie met Hem.
Had verwacht dat jij dat helemaal wel kon inbeelden Tamso?
Ik ga er een eind aan breien voor vandaag, lekker naar bedje toe.
Iedereen een fijne nachtrust, in het bijzonder ook Tamso!
@tamso
Het lijkt me effectiever als je de kritiek op dit stuk richt tegen de schrijver er van. Het is trouwens geen pastoor. Verre van dat. Ben is een pastor. Dat essentieel verschil zou jij toch moeten weten? voor wat betreft de Joden in Europa: inderdaad verdient het Christendom, bij vlagen, daar niet de schoonheidsprijs voor. Luther was bijvoorbeeld een erg naargeestig mens op dit vlak. Maar lees de link van Ben eens. Ik denk dat je dat zal interesseren.
Johan van den Top februari 2nd, 2010 22:33
Zal misschien raar in je oren klinken,maar ik heb zowaar het licht gezien een aantal jaren geleden.
Er is wel dergelijk een GOD,wat het alles heeft gecreeerd.
Alleen is dat niet 12.000 jaar gelden,maar miljarden jaren terug.
Zonder GOD,geen leven.
De GOD waarover we spreken,is het beginpunt der tijden.
Wat het licht bracht,wat het leven creeerde.
Wij allen leven door GOD,en om GOD een doel te geven van het bestaan.
We kunnen gelukkig keuze's maken en je eigen leven indelen hoe je dat wil doen.
Maar alles heeft een gevolg hoe je omgaat met die keuze's.
Het is niet GOD wat ons stuurt,of dingen ken veranderen.
Dat is de mens zelf die keuze's ken maken en waaruit dan de gevolgen onstaan.
Als ik hierover ga filosiferen ik uren bezig ben om het uit te leggen.
Miljarden jaren terug gaan naar het 0 punt.
Het niks.
Voor dat het leven onstond,was er nu eenmaal niks.
En niks kent geen tijd,ruimte en materie.
Dat betekent dat het leven geen doel heeft.
Om toch dat bestaan een doel te geven,is het licht onstaan en vanuit dat het verdere onstaan van onze geschiedenis.
Ik geloof ook in eerdere werelden wat er heeft bestaan.
Ook dat de bewoners van anderen werelden deze aarde heeft bezocht.
Een goeie documentaire is dat van Erich von danniken.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-673700190312197047&ei=H4bGSIylFoioiAKX3cTkDg&q=erich+von+daniken
Die toont aan wat zij achterlieten op deze aarde.
Ook de summeriche kleitabletten laten sporen zien van hen.
En als je dat heb gelezen,de puzzel zal snappen wat er in de bijbel staat.
Het leven is een circel geworden.
Uiteindelijk is het de mens wat ken denken een einde zal maken aan deze mooie wereld wat eerst een hemel was.
Met al zijn flora en fauna erop.
Door zijn egoisme zal alles vernietigd worden.
De balans is foetsie.
Een mens neemt alleen maar en geeft er niks voor terug.
Terwijl de dierenwereld geeft en neemt.
En dat kon miljarden jaren overleven.
Wat zal er straks overbleven met alleen maar mensen op deze aardbol.
Niks meer.
Alles is vernietigd.
De oerwouden met al hun prachtige leven.
De zeeen wat leeg gevist is en volgedumpt met chemicalieen.
De lucht wat zwaar verontreinigd is.
De grond wat leeggezogen is.
De hel op aarde creeert de mens.
En dan zal volgens religie's de mens beloont worden in een hemel na het leven.
Kom op he.
We kennen nu al niet door 1 deur heen met verschilende culturen.
Wat een prachtige hemel zal dat dat zijn.
Willen we een hemel creeeren,we dat erst moeten doen op deze aarde.
Door alles gelijkwaardig te behandelen.
Alleen dan creeer je de perfecte hemel waarin wij allen in harmonie en vrede kunnen leven.
maar dat is een illussie.
De mens is nu eenmaal een geboren egoist,wat eerst aan zichzelf denkt.
Wat deze aarde kapot gaat maken.
The point off no return zijn we al gepasseerd.
ben kok (joods-chr.pastor) februari 2nd, 2010 22:35
Ik heb uw stuk gelezen.
Deels mee eens dan.
Ik geloof niet in een jezus,nog in een messias wat op deze aarde is geweest.
De vraag hoe wij aan deze kennis komen,is omdat andere levenvormen veel slimmer waren dan de mens vandaag de dag.
Wij ervaren nu pas,wat zij al meemaakte.
En waarneer je dat meegemaakt heb,je ook ken inzien wat de toekomst weer zal zijn.
Zoals ik al eerder zei.
Het leven is een circel.
Doordat de oude levensvormen geheim werden gehouden,diegene de mens weer een stapje voor is.
We noemen dat de occulte leer.
De geheime leer.
Hoe is de islam onstaan.
Voor de islam waren het maan-aanbidders.
Wat je ziet op de moskeeen, is een wassende maan.
Vandaag de dag weten we wat een zonsverduistering is.
Zij dit dit ook wisten,vertelde de mensen dat de maan de zon zou verslaan.
En dat de maan de oppergod was.
Allah akbar betekent GOD is de grootste.
Wat niks meer is als de maan.
Dit was dus ver voordat de koran is onstaan.
De Koran is niks meer dan verdraaingen uit de bijbel.
En de joodse leer.
En er een eigen naam onder geplakt hebben.
Met als doel zieltjes te kweken die voor hen de strijd aangingen met andersdenkende.
Wat ook de bijbel is.
Geef mij maar de leer van de eerste joden die ontdekte dat GOD de schepper bestond.
En dat elk wezen gelijkwaardig is.
Die de mens trachte op het goede spoor te brengen.
Het woord uitverkorene is niks meer dan dat zij ons de weg moesten wijzen om goed te leven.
vandaag de dag denken ze superieur te zijn met het woord uitverkorene.
Dat komt omdat ook weer aftakkingen van het jodendom zichzelf jood noemen,maar eigenlijk geloven in Nimtrod.
wat je ook baal ken noemen.
GOD van de oorlog,donder,en vruchtbaarheid.
dat zie je nu weer terug wat er gaande is.
Zo hebben zij vandaag de dag de macht gegrepen.
En proberen ook de wereld goddeloos te maken.
het communisme,socialisme,kapitalisme,nazisme komt voort vanuit die groepering wat in Nimrod gelooft.
Dat zeggen ze natuurlijk niet hardop.
het ging er hen niet om voor de gelijkheid,maar om de bevolking in te delen.
Verdeel en heers.
Vanaf ca 1760 onstonden dus de familie Rotshilds wat door oolog een nieuwe orde bracht.
Creeer eerst haat naar anderen toe.
Geef beide partijen macht en geld.
laat ze beiden elkaar afmaken.
Waardoor men zichzelf in de schulden werkt,en er chaos en anarchie onstaat.
Immers een oorlog haalt het beest in de mens tevoorschijn.
Dan komen zij met hun vruchtbaarheid/nieuwe orde.
Zo nemen zij de wereld over.
En creeeren een wereld van het egisme.
Wees beter dan een ander.
Maar dien ons,want het geld is een tool van hen waardoor je egoistisch gaat leven.
Zo hebben zij landen en regeringen onder controle.
U schrijft dat de joden,het israel een godsgeschenk vonden..
dat is natuurlijk onzin,want niet GOD heeft israel gecreeerd maar zij die het geld onder controle heeft
De ware stichters van israel zijn de Rotshilds die miloenen zo niet een miljard mensen de dood heeft ingejaagd voor hun eigen egoisme.
En wat krijg je ervoor in de plaats.
Een apartheid staat in israel,waarin de nepjoden wat niet eens semiet is ,maar atheist denken superieur te zijn en de wereld willen domineren.
Echte joden die de oude leer nog kennen,willen helemaal geen israel zonder tussenkomst van de messias,die nog komen moet.
Volgens hun messias is het alleen diegenen die wereldvrede ken brengen op deze aarde.
Waarin iedereen samen in harmonie kunnen leven.
Daarom zeggen ze ook dat het zionisme gebaseert is op racisme.
Joden wat zich jood noemde en de echte joden leefde ca 400 jaar in harmonie in amerika.
Totdat dus de Rotshilds de macht greep met hun elite vriendjes en de joden uit europa wilde verjagen naar het hun gecreeerde israel.
De haat jegens joden bestaat al veel eeuwen sinds de bijbel bestaat.
En zij zijn er ook op uit om de joodse cultuur te vernietigen.
het zionisme is een mengelmoes van cristenen en nep-joden de askhernazi joden,wat zichzelf superieur vind.
De cristenen zelf volgen een valse ideologie.
Zonder het zelf door te hebben,want ze zijn compleet gebrainwasht door de propaganda wat er verteld word.
Alle verhalen over Jezus vind je terug in de veel oudere culturen.
En voor hun jezus zijn ze in staat om anderen de kop eraf te hakken.
Als dat de GOD is waarin je moet geloven.
Het cristendom is hetzelfde als de islam.
Gebaseert op werelddominantie.
Allebei de groeperingen zijn gehersenspoeld door de bedenkers ervan.
En dan denk ik dat de volgers van NIMROD/baal juist dat heeft verzonnen.
Verdeel en heers.
Zie in wat voor maatschappij we leven vandaag de dag.
het is dezelfde GOD de schepper,maar allebei de religie's vertellen dat je alleen als moslim/cristen in de hemel ken belanden.
Dat is wat de ware joden ons wilde vertellen.
Alles is 1 en het 1 is alles.
Dat ontgaat hen door een religie blindelings te geloven.
Nu nog even een tekst uit de bijbel over de eindtijden.
De enigste manier om tot GOD te komen is inzien dat alles 1 is.
Ondanks dat we verdeelt worden door het systeem wat aan de macht is.
Die macht heeft alles onder controle.
Werkelijk alles.
Wij zijn hun slaven.
De enigste vrijheid wat we hebben is je belastingen betalen en werken.
Als onderdanen,terwijl zij niet eens werken en alles economisch in bezit hebben.
Zij worden alsmaar rijker en stelen het van de armen.
Ook wij het westen hebben in de loop der eeuwen alle rijkdommen gestolen van de armen om onszelf te verrijken.
Hun uiteindelijke doel is de totale controle te krijgen over de wereld.
Door het geldsysteem te veranderen in een electronisch betalingssyteem,waarbij je afhankelijk gemaakt word van hen.
Zij die de macht dienen,worden beloond.
Zij die strijden tegen de macht zal worden afgestraft.
wat ga je doen als er geen geld meer in omloop is,wat een ruilmiddel is.
Niks.
En de marionetten die de macht dienen,hoor je ook nu alleen maar.
mensen als ik zal je nooit horen,want dat betekent een revolutie.
De nieuwe wereld orde komt er aan.
Dat is geen complot theorie,maar de waarheid.
Blijf geloven in het gelijke in elk wezen op deze aardbol wat GOD heeft gecreeerd.
Alleen dan zal je jezelf bevrijden,en jezelf niet laten meesleuren in dat egoistische systeem.
Voor mij blijft alles het gelijke.
Alleen je moet hen die minderwaardig worden genoemd naar boven halen,en zij die zich meerderwaardig voelen naar beneden halen.
Naar het gelijke.
Eerst bij jezelf beginnen,dan dat overbrengen naar een ander toe.
Alleen zo zal je jezelf bevrijden.
je ken de wereld niet redden.
Alleen jezelf.
Vriendelijke groet.
sander.
Hi Sander, prima dat je het artikel "hoe leer ik de Ene ware God kennen" hebt gelezen en het er deels mee eens kunt zijn.
In jouw visie lees ik ook wel een paar rake opmerkingen; alleen aan het eind lijk je vast te lopen, met "jezelf bevrijden en de wereld niet kunnen redden"
Het antwoord wat ik heb ervaren in 40 jaar, is dat Yeshua de lijdende Mashiach is en terugkomt als Mashiach ben David; Hij heeft als het ware offerlam de wereld verlost en ieder die Hem aanvaardt, komt uit bij de God van Abramam, Isaak en Jakkob.
Inderdaad, jodendom, christendom als systemen dom, machtspolitiek ed., islam is nog erger, een primitievere vorm van machtspolitiek.
Gelukkig staat de Ene ware God daar ver boven, zie Psalm 2
Shalom,
Ben
PS blijf meelezen hier en op http://www.tora-yeshua.nl en/of geef je op voor de nieuwsbrief als je wilt.
Hoi Ben.
Wat ik bedoelde met het redden is,dat je tegen zoveel machten zal strijden en jezelf uiteindelijk het onderspit zal delven.
Echte leiders zoals JFK wilde ook de FED terug geven aan amerika.
Gevolg was dat hij op klaarlichte dag door zijn hoofd werd geschoten.
Wat wil jij dan doen als eenling onbewaakt tegen zo een machts-imperium.
En het bevrijden wat ik ermee bedoel,is hetzelfde wezenlijk wat U bedoeld.
Geloof in het goede en het gelijke.
Daarmee zal je jezelf verlossen in deze wereld wat vol haat,nijd en afgunst zit.
Misschien worden we steeds opnieuw geboren op deze aarde,totdat je het ware doel des levens zal snappen.
Dat is natuurlijk speculatie's.
Maar zonder hoop,is er geen leven.
En dat licht is de hoop,in plaats van de vele mensen die in de duisternis ronddwalen.
Het egoisme is de duisternis.
Iedereen moet zelf uitmaken wat zijn licht is,en zijn bevrijding.
De een gelooft in jezus,de ander in GOD,de ander weer in boedha,en enz en enz.
Ik denk wel dat ik met U eens ben over religie's cristendom,islam en jodendom.
Dat het machtspolitiek is.
Volg niemand dan je zelf wat beslissingen neemt,en wat dan ten goede komt voor zowel jezelf,als anderen.
Ook vrede met U.
Groeten.
Hi Tamso; als ik de ismes met elkaar vergelijk , springt Yeshua ha Mashiach er zo zeer uit, dat ik alleen met Hem op weg wil.
Hij is de enige weg tot de Vader en via de andere ismes kom je er gewoon niet, het unieke van de God van Abraham, Isaak en Jakob is, dat Hij in Yeshua Zijn liefde aan ons bewijst, door de doodstraf te dragen voor elk die zijn schuld erkent.
Dat vind ik nergens anders, vandaar mijn keuze , die ook nog es bevestigd wordt in de praktijk, als ik de woorden van Yeshua volg, dan ervaar ik de waarheid en zegen ervan.
Shalom,
Ben
Laten we ons aan de feiten houden.
http://home.kpn.nl/c.brendel/Poster.htm
Annamarie.
Sorry hoor maar je ken pim fortuin niet vergelijken met wilders.
Wat Pim fortuin aan kennis had alleen al in zijn pink,heeft wilders niet eens totaal in zijn hele donder zitten.
Pim Fortuin was een goeie vent en geen racist.
Die had het alleen over het intergratie probleem wat het met zich meebracht en dat er oplossingen gecreeerd worden.
Die kakelde niet zoals wilders alleen maar over de islam.
Die had tenminste kennis over vele zaken.
Jammer dat hij dood is,want hij was een goeie leider,die de macht wilde terug geven aan het volk.
Wilders is een elitair ventje,wat de macht bij zich wil houden.