PVV-kamerleden verloochenen kern van PVV-politiek
Door: Martien PenningsMartin Bosma, de Jacques-de-Kadt-achtige
die de kern van de PVV-politiek subliem verwoordde:
strijd tegen de islam en zijn collaborateurs.
Over PowNieuws en zijn presentator Dominique Weesie, schreef ik in de eerste aflevering van dit dierensprookje:
“Jij bent, Liegfabriek Kwezelie, de exponent van een moreel totaal richtingloze, gedegenereerde cultuur. Zelfs de meest harde feiten interesseren je geen zak.”
Dat laatste is niet helemaal waar. Want als het negeren van harde feiten door deze moraaljournalisten hen op een aanklacht wegens laster kan komen te staan, dan vinden ze die feiten ineens wél interessant.
Gisteravond, bij de tweede maal (kijk vanaf 6 minuut 20) dat mijn persoontje aandacht kreeg van de zedenbeschermers van PowNieuws . . . . . werd mijn naam niet eens meer genoemd. De aantijging “het structureel uitslaan van racistische teksten” aan mijn adres was verdwenen, want van laster kan je last krijgen. Maar twee stupiditeiten die al in de vorige uitzending zaten, werden precies hetzelfde door Kwezelie herhaald:
Artikel 7, waarop ik tot voor kort schreef, werd door Kwezelie opnieuw gekarakteriseerd als “extremistisch”:
“een website waarop ( . . .) Femke Halsema en Tofik Dibi worden doodgewenst en wordt gesteld dat moslims achter deHolocaust zitten”.
Ten eerste: “Femke Halsema en Tofik Dibi worden doodgewenst.”
Zal ik het nóg maar een keer zeggen? Weesie, Castricum en het hele PowNieuws komen uit het sfeertje van GeenStijl en zijn er nog steeds mee gelieerd. En het doodwensen is zo’n beetje de uitvinding van GeenStijl. Ze hadden en hebben er zelfs een speciale schrijfwijze voor: “Ga’s deaud!” En inderdaad, ik beëindigde een column contra Halsema en Dibi met de zin: “Sterf toch eens zeer ernstig met je vervloekte multikul.” En verdomd, ik kan niet anders zeggen, het ís een haatcolumn. Ik vraag in die column ook expliciet om vervolging wegens haatzaaien. Want mijn vraag aan mijn overheid is: mag ik nog haat voelen jegens collaborateurs met een ideologie, de islam, die genetisch verwant is aan en dezelfde waarden aanhangt als het nazisme? Collaborateurs, want Halsema en Dibi (ook ondertekend door kunstkwast Pechtold en de Golem van de PvdA, Cohen) hebben een motie aangenomen gekregen met 124 stemmen vóór, die oproept de opmars in Nederland van deze nazislam niks in de weg te leggen. En als de lezer wil weten hoe ik na decennia hoogverraad aan de Joods-christelijke beschaving tot het acute verlangen kwam dat de multikul tegelijk met de dragers ervan zou overlijden, moet even naar deze nieuws-documentaire van CBN (Christian Broadcasting Network) kijken.
Ten tweede: “wordt gesteld dat moslims achter de Holocaust zitten”
Ook deze kwaadaardige domheid werd door Kwezelie voor de tweede keer gedebiteerd. En ik herhaal wat ik daarop in eerste instantie zei, want pregnanter kan ik het niet vertellen:
“Jij bent, Kwezelie, met je hele entourage natuurlijk zowel te lam als te dom om een essay van 70 pagina’s met vrucht te lezen, maar ik kan je verzekeren dat in dat essay de stelling niet luidt “dat moslims achter de Holocaust zitten”. Dat is gemakzuchtige lasterpraat die jij brengt op de toon van de moreel verontruste kleinburger. Een van de stellingen in het essay luidt wél dat de moefti van Jeruzalem, Amin al-Husseini, de essentie van de islam heel goed begrepen had en misschien de beslissende stoot heeft gegeven om Hitler daadwerkelijk tot de Endlösung te doen overgaan.”
Neen, pregnanter kan het niet, maar misschien wel duidelijker, zoals ik het hier heb uitgelegd aan een andere extreem Begriffstützige:
“Ik wijd in mijn opstel een speciale paragraaf aan die moefti. ( . . .) De sleutelpassage daar ( . . .) luidt aldus:
‘Men weet dat in de tweede helft van de jaren 1930 de wereld verdeeld raakte in twee soorten landen: die waarin de Joden niet mochten blijven en die waarin ze niet welkom waren. Door toedoen van de moefti werd Palestina als laatste mogelijkheid steeds moeilijker. Zou het een te ver gaande speculatie zijn om te veronderstellen dat de moefti met het afsluiten van de laatste afschuifmogelijkheid van de Joden, namelijk naar Palestina, een beslissende invloed heeft gehad op het besluit tot de Endlösung? De moefti had zijn gesprek met Hitler op 28 november 1941. In een voor het laatst in 1999 ge-update stuk komt Gord McFee op grond van nieuwe gegevens (het dagboek van Goebbels) plus een plausibele redenering die te ver voert om hier uiteen te zetten tot de volgende conclusie: “Het nieuwe bewijs wekt sterk de indruk dat Hitler vroeg in december 1941 besloot alle Europese Joden uit te roeien.” Als McFee gelijk heeft dan hebben er slechts dagen gezeten tussen de ontmoeting met de moefti en het definitieve besluit.’
Ik zal het nog maar even verder uitleggen, want het schijnt nodig. Als minimale voorkennis wordt hierin verondersteld dat Hitler mogelijk al (geheime) plannen in de richting van de Enlösung had. In zowel het officiële protocol (gedateerd 30 november) dat opgemaakt is van het gesprek dat Hitler met de moefti had op 28 november 1941, alsook in de dagboekaantekingen van de moefti over dat gesprek, wordt veel gezegd waarvan we achteraf weten dat het massamoord betekende, maar nergens wordt expliciet uitgesproken dat alle Joden vermoord moeten worden, dat er gewoon een einde aan het “ras” moet komen. Mijn speculatie is dat er een synergie is opgetreden tussen de moefti en Hitler en dat inderdaad de moefti “de laatste stoot” heeft gegeven die Hitler nog nodig had.”
Tot zover het citaat uit mijn essay. Nou heb ik het wéér uitgelegd. Maar ik heb niet de illusie dat het besteed is aan ethische types als Kwezelie .
De banner die enige tijd meeliep onder uitzending van PowNieuws luidde aldus:
“PVV uitgeschreven op extreme site Artikel 7.”
Volgens PowNieuws ging het dus eigenlijk over de PVV-kamerleden die op Artikel 7 schreven. En inderdaad, de laster jegens mijn persoontje was slechts middel van PowNieuws om tegelijk Artikel 7 en de PVV te schaden. Het loont de moeite om grondig kennis te nemen van de dialoog die Castricum met Jhim van Bemmel had, één van de kamerleden die op Artikel 7 schreven.
Castricum: “Heb je die teksten gezien die erop staan?”
Van Bemmel: “We willen er niet mee vereenzelvigd worden. Die zijn van de eigenaar.”
Castricum: “Maar blijf je daarvoor schrijven?”
Van Bemmel: “Neen, natuurlijk niet. Ik haal alles terug.”
Castricum: “Jullie stoppen ermee, bij Artikel 7?”
Van Bemmel; “Ik stop ermee. Jazeker.”
Castricum: “En Richard ook?”
Van Bemmel: “Jazeker: Richard ook.”
Neen, de “eigenaar” van die teksten ben ik and proud to be so. En ik geloof direct dat Van Bemmel en De Mos dat soort teksten nooit geschreven hadden kunnen hebben.
Kwezelie, op zijn quasi-neutrale opdreuntoon had tevoren het item aldus aangekondigd:
“De PVV-kamerleden Richard de Mos en Jhim van Bemmel stoppen per onmiddellijk met schrijven voor de omstreden website Artikel 7. Zij willen volgens eigen zeggen niet meer worden geassocieerd met een website waarop hun collega’s Femke Halsema en Tofik Dibi worden doodgewenst en wordt gesteld dat moslims achter de Holocaust zitten.”
Artikel 7 een “omstreden website?” Ja, dat heeft PowNieuws ervan gemaakt, maar op grond van niks anders dan laster (“racisme”) huichelarij (“deaud” wensen) en kwaadaardige domheid (“moslims achter de Holocaust”). Men gebruikte dus de angst die na alle “kwesties” bij de PVV heerst om PVV-kamerleden afstand te doen nemen van de kern van de PVV-politiek. Die kern: de bestrijding van de islam en zijn linkse helpers. En dat op grond van pure laster en kwaadaardige domkopperij.
Bij PowNews (en geen GeenStijl geldt): scoren middels sensatie en bang maken, ook als het mensen zwaar beschadigt. En ze hebben macht: er wordt een microfoon onder je neus geduwd, een camera op je smoel gericht en je krijgt drie hijgerige insinuaties van de heer Rutger Castricum te verwerken, waarop je geacht wordt te antwoorden. Vervolgens wordt dat in de PowNieuws-studio volgens de hoogste normen van journalistieke ethiek gemonteerd. Kortom: je wordt verkracht waar je bijstaat, je weet het, maar je wordt geacht beleefd te blijven en bijvoorbeeld blonde molligmans niet een knallend knietje in zijn ballen te verkopen, want bij dit soort geestelijke verkrachting, te vertonen op nationale tv, geldt dat niet als noodweer. Ik heb “riooljournalistiek” altijd een pathetische term gevonden. Maar het bestaat dus echt. Compleet met persratten.
376 views
Geplaatst door: Martien Pennings
op 20 nov 2010. Gearchiveerd onder Aktueel.
U kunt de reacties op dit artikel volgen via RSS 2.0.
Reacties en pingen zijn gesloten.











Verdomme Martien zou het niet op een of andere manier mogelijk zijn om deze eikels ook eens aan de schandpaal te nagelen en dan bedoel Ik niet op een Site als deze omdat die toch maar gelezen word door een klein deel van de NL bevolking.
BTW Ik wist al heel lang dat er ongedierte bestaat dat zich journalist noemt.
Laat Een Vandaag het een en ander weten over de riool journalistiek van Pow news, ze leggen dat dan voor in de enquete die eens in de paar weken gehouden wordt onder duizenden burgers. Ik weet zeker dat er heel veel mensen zijn die zich groen en geel ergeren aan die gore nieuws verkrachters die Powned heten te zijn.
Ja, ik had ze bezig gezien gisteravond, die Jut en Juul van POWNieuws. Bedroevend de wijze waarop daar verslag wordt gedaan. Dat Weesie geen letter van dat uitgebreide essay van je gelezen heeftis duidelijk. Zijn berichtgeving d
Ik erger me meer aan de stuitende lafheid van die twee PVV Pipo’s van Bemmel en de Mos, zijn die gasten op lafheid geselecteerd of zo? Moeten we daar Nederland mee heroveren op de Saraceen? * gaat vast koffers pakken om te emigreren*
Ja Martien, ik had ze bezig gezien gisteravond, die Jut en Juul van POWNieuws. Bedroevend de wijze waarop daar verslag wordt gedaan. Dat Weesie geen letter van dat uitgebreide essay van je gelezen heeft is duidelijk. Zijn berichtgeving dat volgens jou de moslims achter de holocaust zitten zal hij hebben opgepikt uit het lasterende stuk op DDS door Tim Engelbart contra jouw persoon.
Wat Zande zegt. Ze hadden de teksten wel eerst eens op feiten mogen controleren voor ze de aftocht bliezen. Anderzijds begrijp ik niet waarom de heren niet op een door de PVV gerund weblog schrijven als het allemaal zo precair ligt. Nu zijn ze de mond gesnoerd door de radio- en televisie-amateurs van PootNieuws.
Daar heb je zeker ook een punt, Zande.
Ondertussen is de PVV mij als kiezer definitief kwijt, voor wat dat waard is.
Deze twee lafaards of dommerdjes of beiden -- van Bemmel en de Mos- zijn het lidmaatschap van de PVV fractie niet waard. Ik wil op geen enkele wijze hun idiotie legitimeren. Jammer Geert. Het spijt me..
de grote boze wolf november 20th, 2010 16:39
Nee, je moet je eigen partij beginnen, tsss.
Elk normaal land heeft een twee of drie partijen, maar nee, hier in NL, qua bevolkingsomvang kleiner dan tientallen steden worldwide, hebben we er meer dan 10 nodig. Omdat men te stompzinnig is te leven met een rechterzijde, linkerzijde, debielenzijde en imbecielenzijde? God only knows. Mensen vinden het geloof ik vervelend om hun buren tegen te komen.
Ik vind het zeer pathetisch, GBW. Als de zaak je wat doet, zou je niet afhaken vanwege dit soort geneuzel. Shame on you. Er is in NL één partij die de islamisering serieus neemt en dat is niet jouw partij.
Dat je in de hel mag branden. Gooi er voor mij nog een berenlul op. Ik heb er graag satésaus bij. Denk eens wat groter, GBW.
Dat ‘voor wat het waard is’ van jou -- het is ver voorbij de waardeloosheid. Zou jij de grootste lamlul op aarde zijn, maar je zou je priorities straight hebben, dan zou ik op je stemmen. Who the fuck cares en cui bono? U do the thinking. Vertel eens, wat wordt het? Niet stemmen? D’66? PvdA?
Ik vraag van niemand -- hoe zou ik ook kunnen? -- om solidair te zijn met een partij die de islamisering op de agenda heeft weten te krijgen. Op dit moment zou ik voor NL en voor Europa geen belangrijker issue vinden, wat een enkele idioot van de PVV daar verder dan ook over te melden heeft.
Nou ja, laat die hel ook maar zitten, graag nog wel die berenlul.
Ave Maria!
Francisco
@Zande.
Je hebt gelijk.
Achteraf gezien had ik net zoveel nadruk moeten leggen op de talentloosheid en de lafheid van die twee PVV-ers als op riooljournalistiek van PowNieuws.
Martien, wat betreft een mogelijke synergie tussen de moefti en Hitler en hun plannen met het Joodse ras, is ook een andere ontwikkeling in Duitslend tijdens die periode interessant.
Peter Breggin, een Amerikaans psychiater (en vermaard tegenstaner van ‘psychiatric drug companies’ ) wijst erop dat al voordat Hitler zijn plannen tot uitvoer kon brengen er reeds een redelijk verfijnde industie in Duitsland bestond om ‘geestelijk gestoorden’ uit te roeien. Compleet met verbrandingsovens.
Daarmee zou dan Hitlers latere joden-’vernichtugs’-plan goed samen vallen en op minder maatschappelijke weerstand zijn gestoten.
” In his filmed speech, Dr. Breggin begins by describing the roots of biological, genetic and racist psychiatry in Nazi Germany. He tells the grim history of how the organized murder of Germany’s mental patients became the entering wedge for the broader Holocaust. He also shows how the American Psychiatric Association supported the killing of retarded children in the United States. These historical facts, which had never before been presented in America, are covered in Part I of the video of his talk: Psychiatric Totalitarianism and the Role of Psychiatry in Nazi Germany.”
Daarnaast zal het je bekend zijn dat ook het wrede vooroorlogse pedagogische klimaat als bron voor latere Duitse volgzaamheid aan de Fuehrer wordt gezien. De film Das Weisse Band gezien?
http://www.breggin.com/
@Zande.
Je hebt gelijk.
Achteraf denk ik dat ik in bovenstaand stuk net zoveel nadruk had moeten leggen op de talentloosheid en lafheid van die twee PVV-ers als op de riooljournalistiek van PowNieuws.
Ga maar eens in de panelen van PowNews kijken. De reag(l)uurders die ten tijde van oprichting van PowNed nog wel dachten een radicaal ander geluid te horen, balen inmiddels als een stekker. Wat een naiviteit, nadat GS al meerdere keren had laten zien schijt te hebben aan de reaguurders.
Dan heb ik het niet eens over hun berichtgeving over de PVV-perikelen. Het is PN alleen om kijkcijfers te doen. Met een verslaggever die een gesprek geen enkele inhoudelijk richting kan geven, een amateuristische opzet en het volgen van de mainstream media. Over de aanelkaarprater wil ik het niet eens hebben. Ik zou me na de eerste keer al terugtrekken van schaamte
De ‘ v ‘ in het youtube-linkje naar de speech van Peter Breggin blijkt niet te werken. Daarom maar zonder:
‘They had gas chambers…all done by psychiatry…including crematoria… ans the SS was trained in the killingcenters…
http://www.youtube.com/watch?v=MQZdUmxG1Es
Edit: Fixed! De “V” moet niet achter “www”maar achter “http”.
PowNed hangt nu aan de subsidiekraan en bevuilt zijn eigen nest waar het uit voortkwam! Hypocrieten!!
Voor mij blijft er nog steeds maar één partij die faliekant tegen het grootste gevaar voor de westerse vrijheid is: de islam. En dat is uiteraard de PVV. En wel door dik en dun!
Wat kennelijk niemand in de gaten heeft is dat de linkse “verdeel en heers”-tactiek haar vruchten begint af te werpen. Door voortdurend de PVV in een kwaad daglicht te stellen en onder een vergrootglas te leggen ontstaan er vanzelf barsten zoals we zien in het gedoe met PootNieuws, Pennings en A7. Door de PVV-aanhang worden al virtuele abonnementen op de PVV opgezegd onder deze draad en in de draad onder het artikel van Zande op A7. Precies de bedoeling van links welke, nogmaals, dit via de uitgelekte oppositiestrategie van de PvdA al had aangekondigd.
Exact Francisco!
Zoals de kleine boze wolf nu reageert is precies de bedoeling van het slinkse tuig. De PVV letterlijk “klein krijgen”. Je gaat die lui toch niet in de kaart spelen!
Juist nu moeten we achter Wilders blijven staan. Wat boeit mij die paar sukkels op het pluche, het gaat om de hoofdzaak: GEEN ISLAMISERING !
Persoonlijk wordt ik door dit gedoe alleen maar vastbeslotener.
E.J. Bron november 20th, 2010 17:32
Een simpel en juist statement.
Zeiken over bijzaken, dat hebben de mensen thuis ook, om me eens revistisch uit te drukken.
Jij gaat naar de Hema, daar zal ik persoonlijk op toe zien.
Ave Maria,
F.
Het doel is er maar één (1) uit zien te krijgen die wel zijn zetel behoud. Dan valt het kabinet namelijk. Reken maar dat Brinkman of een geestverwant nog weer aan de beurt komt. Zet maar op je kalender.
@ Francisco
Dit is wat er over gezegd heb op artikel7:
Ik gooi het bijltje er zeker niet bij neer. De islam wordt niet alleen via de stembus bestreden.
De afgelopen tijd is er natuurlijk wel wat gebeurd.
De dieptepunten zijn voor mij:
1) De islamiseringsmotie die door 124 landverraders is aangenomen had voor de PVV reden moeten zijn om te breken.
2) De fractie lijkt te bestaan uit – voor een deel- avonturiers en sukkels. Dat wisten we natuurlijk al wel. Geen mens is perfect. Ga er tenslotte maar aan staan.
De druppel is voor mij de kwestie met deze twee sukkels.
In feite zeggen die twee op Nationale Televisie: Ik wens niet geassocieerd te worden met artikel7 en haar redactie en wellicht ook niet met de reaguurders.
Dat laatste mag natuurlijk. Maar ik wens op mijn beurt dan ook niet meer met die twee geassocieerd te worden.
Waarom zou ik? Wat hebben ze tot nu toe dan bereikt in deze langdurige ideologische strijd?
Bij de eerste de beste mongool met een camera vallen ze al ideologisch door de mand. De Mos en van Bemmel zijn een grotere schande voor de PVV dan al die anderen die nu zo onder vuur liggen om bijna niets.
=========================
In dezelfde draad zegt Zande nog iets anders: Deze 2 bangerikken hadden voor ons op moeten komen.
Overigens. Ik zit dan nu voorlopig bij de SGP. Tot dat deze twee lafaards uit de PVV verdwenen zijn.
@GBW
Gezien je koppigheid ben je noorderling.
Het feit dat ze die paar minkukels van de PPV-fractie niet tegelijk maar één voor één aan de kaak stellen heeft uiteraard tot doel een aaneenschakeling van anti-PVV braaksel de ether in te kunnen smijten.
En wees er van overtuigd dat het einde nog niet in zicht is. Ze hebben nog meer achter de hand.
Jammer dat sommige PVV-kiezers het al laten afweten. In de peilingen al vijf zetels verloren.
Ik ga PowNed opzeggen. Jammer, het begon zo leuk , maar het zijn inmiddels kindertjes van Rost van Tonningen, Seyss Inquart en Mussert. Vooral de nieuwe islamadepten Weezie en Castricum!
Ook baal ik inmiddels als een stekker van de Telegraaf, een krant die ik al 40 jaar lees, maar waarvan ik nu moet kotsen, ook al is er niets anders.
@ Frik
Nee. Hagenees.
@ Schnoebel
Wat links allemaal zegt en doet boeit me hoegenaamd niets Ik haat links al 30 jaar.. Je kunt geen ideologische strijd voeren als je bloedeigen vertegenwoordigers een stuitend gebrek aan intellect
tentoonspreiden op nationale televisie.
Niet ík ben hier de verrader. Van Bemmel en de Mos- de Peppie en Kokkie van de PVV- zijn de ideologische nestbevuilers. Ik heb in deze oorlog niets aan deze twee nitwits. Afgedankt en next..
@DGB
Da’s ook zoiets
Maar leg me nu eens uit wat er nu opeens zo erg is aan die de Mos en van Bemmel.
Dit allemaal omdat ze niet langer voor A7 wensen te schrijven nadat PootNieuws A7 in een zweem van vermaand extremisme aanklaagde, berechtte en veroordeelde?
Ik kan me ergens ook nog voorstellen dat dit in de PVV is besproken en er is gesteld dat, nu dat stigma op die site is gelanceerd, het beter is om er niet mee te worden geassocieerd uit bescherming van het eigen imago.
Dan was het een terechte beslissing die onverlet laat dat A7 geen extremistische site is op zich. Althans niet de schrijvers welke slechts opinie schrijven en daarbij enige vrijheden moeten kunnen hanteren om hun punt te maken. Iets anders zijn de one liners van bepaalde personen daar in de comments die wel als extreem kunnen worden gekwalificeerd daar ze in zo’n geval binnen geen enkele context worden geroepen.
Maar daar over is te zeggen dat je wel een totale randdebiel moet zijn om zulke uitspraken niet met een korrel zout te nemen.
Als iemand dat zou moeten kunnen begrijpen is het wel die verschrikkelijke Weesias van GeenPootNieuws
Tip voor Geert:
Naast het goed screenen, volgende keer meer vrouwen in de fractie, iets zegt mij dat je daar minder gezeik mee krijgt…………. misschien wel ander gezeik maar dat zal minder schadelijk zijn.
Ik ben over het algemeen niet voor een vrouwenquotum maar alpha-mannetjes als Hernandez en Lucassen kunnen we echt niet gebruiken.
de grote boze wolf november 20th, 2010 17:54
Een paar woorden. Ik zou me schamen als ik niet nu, 2010, op de PVV zou stemmen. De SGP heeft vooral een religieus bezwaar tegen de islam en dat telt in de wereld van de mensen die de MAVO wel hebben afgemaakt niet mee.
‘t Zijn evenzeer sukkels, bruikbare sukkels.
Als dat de rol is die je kiest, prima. Dat stomme gezever over ‘wel of niet geassocieerd willen worden met’ is in wezen een zeer kleinburgerlijke opvatting, geboren uit angst en, at the end, stervend in angst.
Wat je kopje thee maar is, GBW.
Vergeet je de berenlul niet?
Ave Maria!
Francisco
@ Francisco
Bolkestein, Bolkestein, de Heer Fortuyn,LPF (weet niet meer wie, zal wel Herben geweest zijn) Geert en Geert. Allemaal vanwege: de multikul en dé islam. Dat er bezwaren zitten aan de SGP weet ik als atheist maar al te goed. Ik heb wel de doodstraf in het pakket zitten, dan. En die mis ik wel daar bij de PVV.
Angst? Kende ik maar wat meer angst. Je hebt toch gezien dat ik zeg dat ik de stembus niet persé nodig heb om de nazi-islam te bestrijden..
@Frik
“Dan was het een terechte beslissing die onverlet laat dat A7 geen extremistische site is op zich. Althans niet de schrijvers welke slechts opinie schrijven en daarbij enige vrijheden moeten kunnen hanteren om hun punt te maken”
——————————————————————--
Ik weet niet of de PVV in alle hectiek van nu heeft besloten om deze lijn te kiezen. Kan. Maakt de zaak alleen maar erger dan. Als artikel7 een soort van stormfront 2.0 was, dan zat ik daar niet. Er zitten bij artikel 7 bijzonder veel hardcore PVV-ers. Ook in de panelen. De twee hebben alle tijd gehad om het “racisme” van artikel 7 nader te bezien. Dat vind je er gewoon niet. En dat hadden ze dan ook gewoon moeten zeggen tegen die vroeg kale lachebek.
De baas van die twee staat om dezelfde aantijging -en nog wat meer- voor het hekje. Die twee hadden moeten beseffen dat die vroeg kale sukkel ze met de dubbele agenda- een ander steeds populairder blog besmeuren- stond te stangen.
Dat laatste zegt alles over hun inzicht. En dat moet dan de islamisering helpen stoppen? In de reet van Ruktor zit geen islamiet. Alhoewel?
Ik geloof er eerlijk gezegd niets van dat De Mos en Van Bemmel deze beslissing op hun eigen houtje hebben genomen.
De manier waarop ze deze terugtrekking naar voren brachten vind ik achterlijk. Je moet de vijand nooit het gevoel geven dat je met hem heult.
Op een meer diplomatieke wijze hadden ze hun beslissing ook wel naar voren kunnen brengen:
“We trekken ons (misschien tijdelijk) terug omdat we willen uitzoeken wat er waar is van al die aantijgingen”. Simpel toch.
Maar waarschijnlijk is tactisch manoeuvreren teveel gevraagd voor de intelligentie van beide heren.
Als je niet door hebt dat je verhaal over ‘hoofd der school geweest zijn” toch een keer uitkomt, ben je wat mij betreft niet geschikt voor de politiek.
En als je dan later met een excuus komt, dat je ‘hoofd der school had kunnen zijn’, omdat je het diploma gehaald hebt, bevestigt zo’n uitspraak mijn bangste vermoedens. ( ) geschikt (x) niet geschikt.
Toch blijf ik PVV stemmen! Ik hoop dat de partij zonder al teveel kleerscheuren door deze smerige oorlog rolt.
Ik vermoed dat Geert Wilders meer en betere adviseurs moet hebben: de vijand naar de mond praten, is niet de manier om ‘salonfähig’ te worden.
Het is wel duidelijk dat Powned een lachertje is. De pubermentaliteit van Geenstijl wordt in volwassenenland kwaadaardig en brengt meer schade toe dan mensen lief is. Maar dat nu de PVV’ ers na dhr Pennings, van A7 afstand genomen hebben,is vooral te wijten aan de incompetentie van de Hoofdredacteur van A7, Hannibal aka Claude de Wit. Eerst verbiedt hij Martien Pennings zijn eerder toegezegde repliek, nota bene op een site die “de wet op de vrijheid van meningsuiting” (Artikel 7) heet, waardoor hij voor Weesie buigt en het gif kan laten woekeren en bovendien (zeker niet voor de eerste keer) een schrijver het zwijgen oplegt. Dan faalt hij jammerlijk in het geven van antwoorden op de ontstane situatie, waardoor ook de PVV’ers vertrekken. Door zijn onduidelijke houding ten opzichte van dit alles heeft hij de chaos vergroot en raakt A7 (ook niet voor het eerst) zijn beste schrijvers kwijt.
Maar de mensen die mijn verhouding met A7 kennen, weten mijn standpunt over deze site: Het is jammer, dat zulke goede schrijvers ervoor kozen om daar te publiceren. Jammer, omdat het de zaak geen goed doet als oprechte kritiek in handen komt van mensen met een teveel aan ambitie en een tekort aan integriteit.
Wat mij betreft: ik neem de PVV’ers niet kwalijk dat ze afstand hebben genomen van A7. Beteren zijn hen voorgegaan
. Alleen de manier waarop is nogal vaag. Misschien was het beter om dingen goed te onderzoeken en te overdenken en dan pas te handelen met een goede verklaring.
de grote boze wolf november 20th, 2010 19:39
Mensen als jij zal ik wel nooit helemaal begrijpen. De PVV is in NL niet de enige partij waar debielen op stemmen en debielen deel van uitmaken (dat zie je bij alle partijen), maar is wel de partij die als enige de islamisering van NL en Europa op de kaart heeft gezet. Dat je soms moet marchanderen geloof ik wel -- zo werkt de politiek, ik weet er als paap alles van. Dat je soms geen zak hebt aan je aanhang of je mede-kamerleden, dat geloof ik ook allemaal ongezien.
Neemt niet weg dat Prinzipienreiterei in dit soort gevallen alleen maar een totaal overbodig en laf weglopen is. Ik heb me in het verleden op andere fora zeer extreem uitgelaten over de islam en de aanhangers ervan, niet omdat ik er bijzonder veel lol aan had, maar wel om het onderwerp de plaats te geven die het verdient en het salonfähig te maken. Ik kom nu nog maar zeer, zeer zelden mensen tegen die niet begrijpen dat een cultuur met kopvodden en soepjurken niet de onze is en dat het, zeg maar, geen al te beste zaak is als de blijf-van-m’n-lijf-huizen oververtegenwoordigd zijn door moslima’s.
Soms lijkt het er op alsof alleen maar rancuneuze halvegaren op een partij als de PVV stemmen, een beeld dat door de MSM maar al te graag in stand gehouden wordt, en door partijen als D’66, GL, PvdA en andere troep. Ik ben hoogopgeleid en behoor inderdaad tot die laatste 10% academici die er in wezen werkelijk toe doen (bescheidenheid vind ik iets voor lutsers, dit terzijde) en ik kom in mijn kringen zeer veel mensen tegen voor wie de vrijheid van meningsuiting zo ongeveer het hoogste goed is dat je je kunt voorstellen (als je maag gevuld is en je onderdak hebt). Een Alexander Pechtold hoort daar inderdaad niet bij, evenmin als trutje Halsema of dat boertje van de SP.
Uitgerekend mensen zonder enige mening of met een geleende mening, wat dat verder dan ook is, geven niet zo veel om die VVM -- ze zouden er alleen maar last van hebben. Ik herinner me een loser als een Campert die het bestond om daags na de moord op Van Gogh te gaan zeiken over de toon van Van Gogh. Ik vond het altijd al een volslagen idioot, die Campert, totaal gefrustreerd omdat geen wijf naar hem omkeek, maar toen werd het allemaal wel erg duidelijk.
Go fool the other one met je SGP. En kom fukking eens door met die berenlul!
Ave Maria!
Francisco
De grote boze wolf,dat vind ik maar een laffe smoes ,om niet meer op de PVV te stemmen,wat kan Geert hier aan doen.Juist nu moet je achter hem staan,en hem niet noch een trap na geven voor twee draaiers ,wel schrijven ,niet schrijven.
Een paar minuten Dawkins kan erg behulpzaam zijn om de aard van de islam te begrijpen. Waarbij ik aanteken dat je daar Dawkins niet eens voor nodig hebt; een wandeling in de Molukkenstraat (020) volstaat. Frik kan dat trouwens beeldender verwoorden, met z’n dikke molshopen die hem de weg naar de Dirk versperren en hem eraan herinneren dat HIJ een buitenlander is. ‘t Wordt stilaan Gatling-time.
Ave Maria & to hell with islam.
Francisco
Francisco en ook Alida en anderen,
Ook ik behoor tot die 10% academici die de PVV een zeer warm hart toedraagt. Ik ben (even) behoorlijk pissed over de faux pas van die twee. Maar dat was al wel duidelijk. Je steekt geen verbaal mes in de rug van je achterban. En dus reageer ik nu heel erg vanuit het hart en misschien minder met de ratio.
Debatteren is ook bedoeld om de ander te overtuigen. Een aantal hier, die ik hoog heb zitten -- waaronder jij Francisco-hebben met bijzonder veel passie betoogt dat ik meer aan het hogere doel moet denken en niet zomaar effe moet weglopen bij vooral Geert. Principes en politiek. Altijd lastig..
Ik ga eens rustig wat zuipen en dan een nachtje slapen over mijn nieuwe “liefde” voor de mannenbroeders.
*werpt Francisco toch maar een heerlijke berenlul toe*
@33.D. G. Neree november 20th, 2010 19:51,
U vergeet helaas ene Trias Politica, de politiek-correcte mol van A7.
Dit opgewonde politiek-correcte standje, ventileert zijn ongenoegen op alle linkx- en islam-kritische sites.
Als Hanibal- en CdW-adept geniet hij een status aparte binnen A7. Jammer want het was eerst een goed platform tegen reli-linx.
Ik vrees dat A7 dezelfde dood sterft als Livestro’s dagboekje, incl.de politiek-correcte Bert Jan Spruyt. evt. aangevuld met ene Ephimenco, de laatst verdwaalde, maar goed gecamoufleerde Franse linxmens
de grote boze wolf november 20th, 2010 20:47
Dank voor je woorden, en met excuses aan Penning nu ik zo m’n eigen paardje aan het berijden ben (metaforisch natuurlijk, ik heb liever geiten).
Nu ik dan toch op m’n praatstoel zit. Er is in NL een kabinet afgetreden vanwege de kwestie Srebrenica. Over 20 of 30 jaar zullen we daar hartelijk om lachen. Of zullen we iets anders doen? Ik denk dat tegen die tijd Srebrenica just another story is in de strijd om de de-islamisering van Europa. Zijn het dingen die ik wens? Nee, zo’n botte aap ben ik nou ook weer niet. Tegelijkertijd weet ik dat de historie van de mensheid in bloed is geschreven en dat diezelfde mensheid nu niet opeens anders is geworden dan zeg 800 jaar geleden. Je moet de groenten van Hak hebben, dat had je in 1432 nog niet, dat klopt wel.
Geloven dat de islam in Europa ooit iets goeds zal brengen is volstrekt imbeciel -- er is geen land waar de islam voet aan wal kreeg dat niet totaal verwoest is door diezelfde islam. Het gaat dan natuurlijk allang niet meer om de leer, maar om de aanhangers. Lullen over de leer, die macabere ideologie die op apostase de doodstraf stelt -- daar geeft de bakker geen brood voor. Het komt mij voor dat we daar zo onderhand wel uit zijn.
Om het scherp te stellen. Ik zou alle moslims in Europa vermoorden als ik daarmee het leven van mijn zoon zou kunnen redden. Dit, Pennings, om nog even op onze eerdere gedachtewisseling terug te komen, is mijn antwoord op de hypothetische ethische vraag naar de 5, de 100, de 1.000.
Basically gaat het natuurlijk niet om mijn zoon, maar om mezelf en dat trouwens niet alleen, maar om alle mensen die het verdommen om te gaan bukken voor een stel retards met een tribale kamelenethiek die de moeite van het onderschijten niet waard is.
Ik moet de eerste moslim nog horen die mij komt vertellen dat zijn bij elkaar gejatte en slecht vertaalde sprookjes een legitimatie vormen voor de moord op mijn zoon. Dat, broeders en zusters, is ‘what we are talking about’.
Om het positief te houden -- zijn er betrouwbare steuncomité’s voor ex-moslims in NL? Ik heb zeer veel bewondering voor moslims die de islam de rug toekeren (beter niet de reet -- je weet maar nooit).
Ave Maria & dank nog voor de berenlul GBW,
Francisco
Spijtig voor Geert Wilders en de PVV dat het behalve met sergeant Lucassen nu ook weer met de Mos en van Bemmel als vertegenwoordigers in de Tweede Kamer zo moeilijk is gebleken om kandidaten van meer dan Mavo-niveau aan te trekken. Karakterloos optreden daar voor dat roze microfoontje. Slappe status-zoekertjes die twee. Richard die zo nodig zijn cv met een fictief schooldirecteurschap moet opleuken en ook nog een Jhim voor wie naam Jim niet voldoende is. ;-(
Nadat ik Ruktor Plasterk om de nek zag vliegen was het voor mij duidelijk welke koers Powned van plan was te gaan varen.
Zorgelijk is dat de riooljournalistiek van PN islam kritische websites/personen uit elkaar dreigt te drijven, juist nu het zo belangrijk is dat deze de koppen bij elkaar zouden moeten steken en een blok vormen.
Van de akkefietjes met bepaalde PVV kamerleden ben ik ook niet gecharmeerd maar er is simpelweg geen geloofwaardig alternatief, of je moet zo naïef zijn dat je gelooft dat de politiek correcte gevestigde partijen de problemen wel op zullen lossen waar deze nota bene zelf debet aan zijn.
Zoals Einstein al zei : Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt.
Om dan toch nog even terug te komen op Pownews. Ik heb het een paar keer gezien en het is volstrekt waardeloos. Weesie denkt geloof ik alle ernst dat hij een anchorman is (zelden een mislukter t.v.-hoofd gezien dan het zijne) en Rutger, ach. Hij vindt het leuk om aardig gevonden te worden en zoekt dus altijd aardige mensen op of imbecielen. En maar hijgen -- het niveau André van Duin komt men nauwelijks te boven.
‘t Is kortom te zielig voor woorden en ‘t is voor veel vaste reaguurders van GS een reden geweest (zeer valide) om hun lidmaatschap op te zeggen en voortaan niet meer te reaguren op de site. Men gelooft aldaro dat de t.v. de toekomst heeft. Da’s een grote vergissing -- ‘t is een verloren medium. Veel jeugdigen kijken al veel minder televisie dan vroeger (te passief, te saai, te traag, te voorspelbaar, te weinig interactief) en zelfs voor ouderen (ik ben dan boven de 23) geldt hetzelfde. ‘t Zijn dingen die veel mensen ontgaan, net zoals een onnozel feitje dat zeer veel jongeren tegenwoordig geen horloge meer dragen. Waarom zou je ook?
Die Rutger zou mij rustig eens mogen komen interviewen, ik maak gehakt van hem. Ja, hij kan bij de montage de boel verkloten en dat zal hij ook doen als dat de kijkcijfers ten goede komt, maar in wezen, en dat weet hij ook wel, Weesie evengoed, in wezen is hij totaal kansloos. Vandaar ook dat hij zich altijd beperkt tot mensen met wie hij seksueel getinte grapjes kan maken of die totaal debiel zijn. Sorry dat ik in herhaling val, maar ik kan beter mezelf herhalen dan Rutger of Weesie, ja toch, niet dan?
Have faith!
Francisco
Overigens refereer ik graag aan Francisco Jiménez (reactie 34) dat zwak begaafde tweede kamerleden van alle politieke partijen deel uit maken.
Toch knap, de interviews van Rutger Castricum die voor vilein en gevat moeten doorgaan, evenaren het botte en platvloerse effectbejag van Paul de Leeuw.
@ 43 Francisco etc.
“ik ben boven de 23″. ……. ‘t Is niet waar Francisco, dat had ik nooooooit gedacht.
Sorry, ik moet even een grapje maken, anders word ik gek!
Wachteres november 20th, 2010 22:46
Vertel, is het erg om boven de 25 te zijn? Ik zie daar erg tegenop, hoezeer ik ook geen invloed heb op het verstrijken van de tijd.
Toen ik 18 was vond ik een 23-jarige al een ouwe lul of trut en dadelijk word ik dan 25! Lieve moeder, is er nog enige redding?
Ave & all that,
Francisco
*Slapen gaat, qua schoonheidsideaal*
@ 47
Is het erg om boven de 25 te zijn? Hoe moet ik dat weten. Niet leuk dat je mij nu onterecht in het hoekje van de ouderen duwt.
Francisco, je stelt mij teleur!
Dat PootNieuws of PoontNet, of wat dan ook, is een volslagen amateuristisch misbaksel gebleken achteraf. Waar Bart News Network (BNN) nog origineel was en confronterend is dit niet meer dan een doods kunstje van: “Kijk eens wat wij hebben geleerd op internet?”. Meer dan een fragment van 10 seconden bij een “Achterwerk in de kast” van de VPRO is het niet waard.
Frik
Dat ze niet meer schrijven bij ons is geen gemis, en ook niet erg als beleidsbeslissing van de PVV, sterker nog, ik heb er wel begrip voor dat het niet meer mag van de bazin, het zijn geen hoogvliegers, en voor je het weet maken ze drama. Waar ik wel misselijk van wordt, is de reactie van van Bemmel op de TV, “ik trek alles terug( z’n halve opstel), en de impliciete bevestiging dat wij dus extreemrechts zouden zijn. Wat een laffe loser, bah. Kruipen voor de vijand, want dat mag je Pownews toch wel noemen in relatie tot de PVV.
Lambiek
Trias heeft geen speciale plek op de site, hij schrijft er wel . Zowel ik, als anderen zijn het regelmatig hartgrondig met hem oneens.
DG
De plaat blijft hangen, heb je dat al lang?
@Zande
“Dat het niet meer mag van de bazin”
Bedoel je Fleur Agema, moeder de vrouw, of is het een slip of the pen?
Ffrik, je krijgt nog de groeten van Zande op Artikel7.nu
“Want de beweging , die er sinds Pim Fortuyn ontstaan is, de beweging die gedragen wordt of werd,door mensen als Pamela Hemelrijk,Hans Jansen, Mat Herben,Ronald Sörensen, Geert Wilders, Gregory Nekschot, Loor, Van Frikschoten, Theo van Gogh, Sarrazin, en duizenden kleine, anonieme burgers, die de klappen opvangen van het beleid dat er door het schuim der natie aan de bloem der natie wordt opgelegd, is niet meer te stoppen.”
Bekend is dat alle kamerleden aan Fleur toestemming moeten vragen voor contacten met de pers. Ik neem aan dat dit niet een spontane gecoördineerde actie van hoogvliegers de Mos en van Bemmel, in overleg met de man van de Europese fractie, van der Stoep is geweest.
Maar omdat niemand ons een mailtje heeft gestuurd, blijft het raden.
@Chantal
Mijn oog ziet alles.
Dat was erg aardig van Zande. Hoewel ik nooit een klap heb opgevangen. Nog niet eens met een dreig-mail vereerd. (Komt meteen op de site met IP en al)
Het zal mijn liefdevolle natuur wezen.
*rozenblaadjes strooit*
Maar alstublieft zeg, Zande, VanFrikschoten in één adem met Jansen of Sarrazin? Kom, kom! Had je Jezus Christus of Ghandi er niet tussen kunnen zetten?
“Het zal mijn liefdevolle natuur wezen.”
Zal best, hoewel ik je ook wel met je handtas om je heen heb zien meppen.
Maar dan maken ze het er ook naar en zit er een aambeeld in.
Verbaast me niks…dat aambeeld.
@zande
“De plaat blijft hangen, heb je dat al lang?”
Nee zande, deze plaat zet ik heel af en toe op om mensen eraan te herinneren hoe het melodietje ook weer ging. Als het opportuun is, zoals nu.
De ‘organisatiegraad’ van links en de individuen tegen mohammedanisering zijn anders.
Dat blijkt al uit de eerste zin van deze reactie.
Links vormt een blok, een team, een Romeinse falanx waarbinnen zich de trol van he mohammedanisme bevindt.
De anderen zijn individuele strijders.
Individueel groot, knap, sterk, met spierballen enzo.
Maar als groep volstrekt krachteloos, misschien zelfs weerloos.
Laten we leren van de vijand.
En de strategie van de ‘duizend snijwonden’ toepassen.
Trepjlov uit de Meeuw van Tsjochov sprak al: nieuwe vormen hebben we nodig.
Het internet is onze mediavorm.
Hier kunnen we de slag winnen.
Stapje voor stapje, hoe graag we ook zouden rennen.
@Bellegoj
Wie dan , heeft hij nog kinderen in de kleuterjaren dan?